Wazzap??

Hej!

Idag så fick vi ett klart svar att vi alla får åka och shoppa på Måndag. DeT KOmMeR BlI Så JäVlA AwEsOmE :D

Just nu så håller jag på att ladda ner lite filmer från pirate bay ^^ Ja, just det, jag är en olaglig liten flicka. MOWHAHAHAHAHA :D Men det var mest för att vi tre (jag hanna och Linnea) Brukar ha filmkväll på Tisdagar och jag har typ inga filmer hemma så jag får la ladda ner lite då XD



Asså Hanna och Svea, om ni ser detta.. Är det bara jag som har svårt att lägga upp bilder här? Smsa mig, kram <3

Puss & Kram/ Rebecca <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu