Najj...

Hej, matchen gick inget vidare... Vi förlora typ med 7-2 eller nåt :/ Men vi va bara 10 pers och vi spela niomanna. Sen va ingen av våra målvakter med så vi fick improvisera. I slutet av andra halvlek fick våran improviserade ont i fingrarna så jag fick hoppa in i typ 5-10 min :O Släppte faktiskt inte in nån *stolt* men tänker nog inte stå mer om jag inte måste ;) Men ikväll kommer mello på tv, det är ju final i globen. Vem hejar ni på? Jag hejar på Loreen men hon har ju haft virus :/ Men hoppas att det går bra för henne<3 Skriver mer lite senare för nu ska jag slappa lite framför tvn och äta choklad, yummi ^^
Heja Heja!<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu