Melodifestivalen

Det håller på nu ;)

Ja, och som ni läste i svea´s tidigare inlägg så gick det ju inte så bra på matchen... Men men nu så kollar jag på Melodifestivalen och hejar på Loreen, vem hejar du på??


Haha, aa den bilden tog jag aldeles nyss.. XD Haha nej, det är i floden styx i grekland på parga som vi var på förra året :D Det var as kallt i den floden med den är ganska känd och det sägs att om man doppar hela kroppen där i så blir man odödlig, så ofcorse gjorde jag det så nu är jag och min familj odödliga :D Nice va?? ;)

Men nu så ska jag fortsätta att kolla på Melodifestivalen ;)

Puss & Kram/ Rebecca <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu