Hey :)

Hej, det är jag som är Linnea ;)
Ni har ju fått lite snabb info om oss alla tre och för tillfället får det räcka för min del för det kommer liksom. Så det kommer mer om mig senare och bild och allt så ta det lungt ;)
Men idag så har det varit en vanlig skoldag och jag hade muntligt matteprov. Jag själv tyckte det gick bra iallafall. Kom hem ganska nyss och sitter vid tvn nu. Ikväll blire fotbollsträning. Har fortfarande träningsvärk sen fys- och styrketräningen i måndags. Aja jag får väl träna bort den. Men nu ska jag bara ta det lungt så jag orkar ikväll.
Ses senare<3
//Linnea
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu