Duktig flicka.

Nu har jag varit en duktig liten flicka och städat lite på mitt rum :) Det behövdes nog men jag orkar typ aldrig ^^ Egentligen tänkte jag inte göra inlägg nu men jag logga ändå in på blogg.se för att kolla läget och då kunde jag ju lika gärna göra detta lilla inlägg ;) Pappa håller på med maten nu iallafall så ska säkert äta ganska snart.
Och här kommer dagens lägesrapport om måndagen:
På måndag är det ju tänkt att alla vi tre små flickor ska åka till frölunda och shoppa men det var en liten flicka som inte fått ett ja, för en stund sedan ringde hennes mamma hem till oss och snackitisnacka med min mamma. Så nu är det troligtvis ett ja :D Så watch out på måndag<3 Haha :P Bjuder på en gammal bild på nåt annat än mig för har inte ändrat style sen imorse förutom att nu har jag tofs ;)
Bye<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu