Varför gör jag det egentligen?

Hej på er :) Igår va jag ju i stan och shoppa lite. Det blev inga kläder men en gullig stråhatt och lite böcker fick jag med mig hem<3 Idag ska jag på Hockeymatch. Är egentligen inte så intresserad av hockey men mamma fick biljetter för nåt hon gjort... Nu måste jag göra lite sysslor här hemma. Har gjort 2/5 punkter på min lilla lista. Snart tre ;) Så här ser listan ut:
* Göra mig iordning

* Lägga in tvätten i garderoben

* Blogga (snart klar)
* Dammsuga
* Träna piano
Så ser den alltså ut och dom som e överstrukna har jag redan gjort ;)
Nu ska jag fortsätta på denna listan. Nästa punkt e ju dammsuga så det ska ju bli kul... Inte riktigt men det måsta göras så det är bara köra på. Här kommer bilder på hatten iallafall så ses vi ikväll. Matchen börja ju typ 3 så kommer va hemma i god tid till kvällens alla program och annan shit.
Så ser den ut iallafall<3
Bye<3
//Linnea
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu