Var tvungen för jag älskar ju dig<3

Läste ditt inlägg här på bloggen, känner att jag har en stor roll i detta och vill gärna försöka göra det bättre... Vet inte vad jag ska säga (skriva) men har känt att du varit lite annourlunda på sistonne. Varken jag eller Becca har vetat vad det kunnat vara. Vi har inte vetat vad vi ska göra och oroat. Om detta händer så måste du säga till för vi vet inte vad vi ska göra... :/ Vi vill jättegärna vara dina bästisar (jag känner så iallafall<3) Så jag hoppas vi kan lösa detta<3
Hoppas du läser detta för det kommer från hjärtat<3
ÄLSKAR DIG<3
Och om någon undrar, detta är till dig Hanna<3
//Linnea
Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack gmn, deet är precis detta som ger mig styrka att fortsätta kämpa <3 Tack så mkt älskling, tack & detsamma <3

2012-03-20 @ 20:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu