Vampire Diares <3

Hello

Nu är det äntligen helg och har inga stora planer förutom att på Söndag är det match och Lördag kanske liiiiite shopping eller, vet ej, jag kanske inte får följa med ut ^^ Jag fyller ju år nästa Lördag ^^ <3 så dom kanske ska köpa presenter då ^^ fast det vet ju inte jag ^^

Nu så kollar jag på vampire diares, ASSÅ DAMON ÄR OTROLIGT SNYGG! JAG TYYYP DÖÖÖÖÖR <3

sen så kanske jag är duktig ikväll och föra över bilder från shoppingen m.m (bland annat om jag och Hannas konstiga eftermiddag idag XD)
Men vi får se om jag är så duktig


Idag så hade vi ju matteprov.... Har faktiskt ingen anning hur det gick... Många fick reda på första delen idag i skolan men inte jag....

Aja nu så ska jag fortsätta kolla på DAMON OCH VAMPIRE DIARES <3

Puss & Kram/ Rebecca <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu