Oh My God

I REALLY LOVE FRIDAYS...

Allvarligt, jag har gjort exakt samma sak sen vi hördes sist. Bara legat i min säng och kollat på TV, gud så sköna fredagarna är, hela helgen framför sig som består av mer slapp...
Imorgon så är det träningsmatch mot Torslanda men det är inte samling förens typ halv 4 så jag kan ju soooooooova. På Söndag har jag inget planerat så får se vad jag hittar på, kanske att jag målar naglarna och går ut och fotar lite? Vem vet...
Och på Måndag så blir det ju troligtvis shopping och subway med da girlzz XD

   
Gammal ego pics från i somras ;)

Och nu så dampar ju blogg.se igen så ni får bara en bild, hade tänkt bjuda på en massa men det är blogg.se´s fel -.-

Nu så ska jag fortsätta slappa ^^

Puss & Kram/ Becca <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu