Mer funny kan man inte ha :P

Hej
Orkade visst blogga mer redan nu :P Jag hittade en rolig hemsida genom en blogg. Den heter picknick och man kan redigera bilder och göra kollage :) Den ska tyvärr stänga ner den 19:e april :( inte lika kul men därför kan man nu få använda alla effekter som finns även dom som är till premium ^^ så passa på att använda den den tiden som e kvar ;) Här kan ni få se dom som jag har gjort hittills :)
En jätterolig hemsida enligt mig iallafall ^^ Dom sitter iordning den som är först gjorde jag först ;)
//Linnea
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu