Lördag kväll

Hello

Idag så har det inte hänt så mycket, inget alls faktiskt... Jag har legat i sängen och kollat på Two and a half men och How i met your mother medans jag gjort en massa nagelbehandlingar... Detta har jag gjort hela dagen och tro det eller ej så gör jag det nu med... Imorgon så ska jag måla naglarna och självklart får ni se hur det blir :)



Imorgon så blir det match mot Hönö Björkö på Öckerö, haha ganska ironiskt va?? XD Men vet inte riktigt när vi ska samlas men så mycket mer blir det säkert inte gjort imorgon.

Nu så ska jag gå ner och poppa popcorn :D

Puss & Kram <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu