Läs och lär c:

Godmorgon bloggvärlden! :3
Såg nyss att Linnea hade skrivit ett "Läs och lär" inlägg om sigsjälv - Så varför inte göra samma sak, så jag inte förblir helt okänd på denna blogg? c:

Mitt namn är då Hanna (NÄHÄ!? 8D) och jag är en tös på 12 år. Jag fyller 13 den 15:e September, vilket jag ser fram emot något enormt. Jag har även en liten ödla hemma, en liten leopardgecko -^^- Hon heter Lizzy och är ungefär ett halvår nu. Jag fick henne min 12:e födelsedag, så vi låter henne "fylla år" på samma datum som jag. Vi beräknar att få ungar när hon är lite äldre än 1 år gammal, jag kan ju fan inte ens bärga mig inför detta 8D
Jag kommer även lägga upp lite bilder på henne snart, min lilla leopardish 8'>

Mina intressen är att skriva, teckna och ofc: shoppa (no shit sherlock o__o). Jag älskar att hänga med mina nära och kära, vilket jag tror de flesta människor gör, hm? xD Jag har även en underbár pojkvän vid namn Erik, som jag inte vill lämna ut så mycket här, har inte ens hans tillstånd att skriva om honom.. o_o Men jag antar att det är okej att nämna honom, antagligen c:

.
Jag är en banan, en SNÄLL banan. o___o
Kram! c:  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu