Jag älskar er <3

Såg precis Hanna och Linneas senaste inlägg och kunde ju bara inte igga det...

Ja... Jag älskar ju er, vet inte fan vad jag skulle göra utan er... Ni är mitt allt, utan er skulle jag aldrig orka med dagen, men ni får mig att ta mig ur sängen på morgonarna. Därför är det hemskt när jag inte vet om ni mår bra.
Men en sak ska ni veta,

JAG ÄLSKAR ER MED HELA MITT HJÄRTA <3


Ni är så söta mina älsklingar <3

P.s Inlägget var ju då till mina Underbara bästisar <3
Puss & Kram/ Rebecca
Kommentarer
Postat av: Jasmin - Halmstads största blogg.

Hejsan hur har din dag varit? :)

Lust för ett länk byte/bloglovin' byte? :)

2012-03-20 @ 22:30:18
URL: http://jaasses.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Som sagt, jag älskar dig med gmn <3 Ni är mitt allt <3

2012-03-21 @ 14:26:49
URL: http://youthinking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu