It´s Friday, Friday...

Hey :) Äntligen fredag<3
Idag ska jag bara ta det lungt och slappa. Efter idag så har jag ett proppfullt schema känns det som så det är bäst att jag kopplar av lite.
Här kommer mitt schema:
Lördag: Match (fotboll)
Söndag: Tennis
Måndag: Träning
Tisdag: Vara med kompis (om Hanna och Rebecca läser detta så ska ni veta att ni får ha filmgrejs utan mig denna veckan)
Onsdag: Träning
Torsdag: Nationellt prov i matte, piano
Fredag: Vaccination, författarbesök och skolinspektion.
Så ser min kommande vecka ut ;) Nu ska jag fortsätta ta det lungt och bara njuta av det fina vädret även om jag kanske inte orkar gå ut.
Bye<3
//Linnea
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu