Internationella kvinnodagen

Wazazap?? XD

Idag har det då varit en vanlig torsdag så inget specc har hänt direkt....Förutom att det är kvinno dagen idag (kolla rubrik)
Senare så blire pluggning av engelska glosor... Har skjutit upp det hela tiden men det är ju förhör imorgon så nu måste jag ju ;)


En färsk bild på mig innan jag drunknar i läxor.

Ah, just det! På Måndag är det studiedag så det blir kanske shopping with da girlzz :D Nice va?? :D

Men nu så ska jag hoppa in i engelskan värld

Puss & Kram/ Rebecca <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu