I´m home but just for a moment.

Hey ;)
Är hemma nu efter en dag i skolan. Vi hade matteprov och jag vet att jag inte fick alla rätt. Min lärare hann rätta första delen av mitt prov och redan där hade jag 1 litet fel. Det var ett litet räknefel *host* slarvfel... Blir så sur när jag gör sånt :/ Aja life goes on. Snart ska jag till bussen för ska möta upp mormor och sen så ska vi två möta upp mamma i stan. Vi ska shoppa och ta en fika ;) Pappa åkte till London idag så jag och mamma blir ensamma hela helgen. Men här får ni en bild på mig idag så ses vi ikväll eller imorrn (kanske)
Ful bild....
Bye<3
//Linnea
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu