Going through my head 24/7

Hej

Nu så vare länge sen jag blogga sist, men jag har haft fullt upp med, läxor, prov, tandläkare och allt annat ;)

Men imorgon så blir det troligtvis den jobbigaste men ändå en rolig dag :) Först ska tjejerna vaccineras, sen författarbesök, jag ska bli interjuvad av skolinspektionen, sen så äre disco :)

Denna låten går  igenom mitt huvud 24/7 och det är den låten jag alltid lyssnar på nu:


Gud, va jag älskar den :D

Är ni intresserade vad jag fick när jag fyllde år? Om inte så struntar jag i att lägga upp bilder på det, det känns ju liksom onödigt om ingen är intresserad ;)

Aja, imorgon är det ju fullt upp så vi får se om jag hinner att slänga in ett inlägg innan discot men annars så uppdaterar jag i helgen :)


Puss & Kram/ Rebecca <3

P.s Tycker ni att jag har fått längre hår!? På denna bild tycker jag att det ser ut som det men vad tycker ni? Jag vill ha det lääääängre :D Haha puss & Kram
Kommentarer
Postat av: Linnea<3

Jag vill se bilder på allt :D<3

2012-03-29 @ 19:15:42
URL: http://youthinking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu