Friday, Woho :D

Hello :D

Nu så är det äntligen helg och imorgon så blir jag ju tonåring! Woho! :D Det är också fotbolls match mot Lundby (många i min klass går där) och Hanna har lovat att komma! :D För att jag fyller år ^^ :D Det kommer bli en jävligt awesome helg :D

Och om en vecka (Fredagen) så har jag mycket att göra, Först ska tjejerna vaccineras sen får vi författar besök och sen kommer skol inspektionen och jag och en till ska bli interjuvad och dom och sen på kvällen är det disco ;)

Idag efter skolan gick jag och Hanna våran vanliga Fredags runda och det var ju extra skönt idag eftersom vädret är så himla underbart :D


Idag så hade vi vikarie på matten, en kille på 19 år som var jävligt söööt ^^ + Han var as lik Ulrik Munther :O
Men iaf han var så söt att jag inte våga fråga om hjälp XD Haha XD

Men vi får se hur mycket bloggning det blir från mig imorgon... Kanske inte blir så mycket...

Puss & Kram/ Rebecca <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu