Duktig idiot...

Haha, gud så dum jag är xD Mamma hade nyss köpt hem fredagsgodis, råkade äta en jordnötsruta... Fan det svider i hela munnen och kicklas i halsen, hur fan kommer jag överleva denna plåga Q_Q Som tur är så har jag inte så stark allergi som vissa andra, det kan man bara vara tacksam över. Dock avskyr jag när jag är så idiotisk som nu, det är verkligen en plåga. Plus illamåendet som sakta reser sig, känns praktiskt taget som om jag kommer spy i vilken sekund nu. Aja, får väl hoppas att jag överlever, som sagt.
Bloggar mera senare, vi ses! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu