Woho! Äntligen! :D

Hello :D

Kom precis hem  från stan, en väldigt kort runda där men fick med mig två saker hem! :D Ett par äkta converse som jag letat så mycket efter! Ville ju först ha ett par vita men det fanns verkligen inte min storlek någonstans! inte i någon annan färg heller så tänkte beställa från internet när jag till slut hittade ett par gula i stan idag! Jag ba: YAAAAAAAAAAAAAAAAAY :D så nu har jag ett par gula converse, det var det tredje paret med vårskor för detta året, har ett par rosa fake converse från Thailand, ett par låga lila skor från Thailand och nu ett par gula äkta converse :D

Sen köpte jag en bok också, finns nt så mycket att säga om den.. XD


Mwhaha denna bild är dålig och ser läskig ut men skit samma, ni kommer säkert få se många andra bilder på dem senare ;)


Boken...


Jag :)

Haha, märkt att det bara är jag som bloggar nuförtiden.. Men svea är ju på landstället och Hanna tror jag tappat lusten, men jag ska försöka få henne att börja blogga ingen ;) Får se hur det går XD

Puss & Kram/ Rebecca <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu