Wednesday :)

Hello ^^

Kom hem från skolan för ett tag sen nu ;) Har varit en helt okej dag idag faktiskt ;) Senare så blir det träning.
Nu har jag också varit duktig att fyllt i lappen om kompisar att välja inför 7:an, är nöjd med mitt val så det blir säkert bra :)

Imorgon så är det ju sista dagen innan påsklovet, då så blir det vårrus i skolan, dö trist om man frågar mig eftersom jag redan tränar 3 gånger i veckan och om jag vill springa så springer jag helst själv, och inte gör det till en tävling. Men men jag får se hur jag gör, om jag springer eller går ;)


Haha Oh God, jag hittade ett par hjärt solglasögon som jag köpte när jag, Hanna och Linnea var och shoppade för länge sen, vi alla tre köpte såna här as sexiga solglasögon ^^

Aja, vi hörs kanske sen ;)

Puss & Kram/ Rebecca <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu