Spring :)

Det är just vad jag har gjort och det är just vad det är.
Har sprungit vårruset i det molniga vårvädret. Vi sprang runt en damm i typ en timme. Ett varv är 1,1 km och efter vart fjärde varv fick man festis. Jag sprang åtta varv så jag är nöjd :) Och en av dom bästa sakerna... Nu är det looooov! :D Så himla gött, behöver verkligen det för att ladda batterierna och orka hela vägen fram till sommarlovet för nu blire inga mer lov innan dess (bara några lediga dagar tror jag). Iallafall nu ska jag bara slappa tills min pianolärare kommer och imorgon åker vi troligtvis till landet så ingen bloggning från mig isåfall. Vi blir där till på måndag tror jag. Tänkte bjuda på en bild på mig men har inte webben här så ni får en gammal bild ;)
Ses<3
//Linnea
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu