Oh fuck no!!! OH GOD OH MY GOD!!!!!!!! ajajajaja :(

Hej....

har duschat m.m nu, kom ju hem från skolan för ganska länge sen. Sprang ju vårruset idag, det började sådär. Jag hade ont i ryggen och knät (på knät hade jag ett knäskydd) och senare så fick jag astma. Sen så trampade jag snett och typ vricka foten och då ramla jag också och slog upp handen, andra knät än jag redan hade ont i och så fick jag ju väldigt ont i foten. Men ändå så sprang och åtta varv (8.8 km) och fick två festisar (man får en var fjärde varv) så.. ja... Det  gick ju sådär.. Sen när jag gick hem så hade jag sällskap med alla killar från klassen typ för jag kom precis med dom. På handen gick det upp typ en skinbit när jag ramla och dom sa att jag skulle riva bort den och jag sa att det var för läskigt och då sa dom att jag kunde ha ett äpple i munnen samtidigt så om det gjorde ont kunde jag bita i det XD haha jag ba: Wtf?! XD sen sa dom att jag skulle hålla mig från spriten under påsk, haha dom är såå dampiga XD

Jo, vi har ju lov nu! Omg, så skönt asså :D Ska vila och försöka få alla såren att läkas och inte göra nåt jobbigt så det går över i knäna, foten, ryggen och händerna.



Okej, ni ska ha ett awesome lov och jag ska försöka det med :D

P.s här är en awesome låt :D



Puss & Kram/ Rebecca <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu