Happy Easter nail art

Hello

Nu så är mina naglar klara :D


Här är då hela handen (jag visar bara vänster handen, dom ser ändå lika dana ut)


På långfingret står det: Glad Påsk
Syns det? :)


En väldigt ful kanin som ni helst bara ska strunta i, men till mitt försvar så blev den så för att när jag skulle öppna en nagellacks flaska råkade jag typ riva upp lacket på båda pekfingrarna :(


På ringfingarna så målade jag som om det va ett ägg som det var en kyckling i, fattar man det? :)


Ett ganska fult ägg

Sådär ja, duktiga jag va nu va!? direkt när jag målade klart dom, fotade och la upp på bloggen :D

Nu så har jag duschat, plattat håret och sminkat mig (jag ska bort snart) Men jag är as osäker på min sminkning, för att jag har använt kajal och brukar nt göra det och är inte så bra på det, men vad tycker ni, blev det bra?


Syns det att jag har kajal? Fast, nu har jag målat på så att det syns mer (irl) men venne vad tycker ni om den bilden?

Vi hörs imorgon ;) Hoppas ni har en underbar påskafton med era nära och kära eller hur ni än firar så hoppas jag att ni får det AWESOME! haha XD

Puss & Kram/ Rebecca <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu