Första April

Heiii

Första april är en av dom värsta dagarna på året enligt mig, eftersom jag är så lättlurad XD Jag har blivit lurad 4 gånger idag XD Och jag själv lyckas aldrig att lura någon XD Men aja, jag får la bjuda på det ;)



Har varit ute och kollat på äkta convorse, har aldrig ägt äkta förut, bara thailändska. Men det fanns inte min storlek. Ska satsa på vita och lila skosnören när jag hittar min storlek ^^ Har ett på lila korta vårskor och ett par rosa thailändska convorse och sen så blir det ju då ett på vita äkta ^^ Vitt passar ju till allt ^^

Puss & Kram/ Rebecca
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu