Bilder på allt och ingenting

Nu har jag varit duktig så, enjoy :D


Okej, vi börjar med det jag fick i födelsedags present, Den blusen jag har på mig och jeans kjolen.


Blusen



Den blå vita linne blusen


Rosa volang tunika


Rosa volang tunika igen


Kamera stativ


Kamera stativ igen


Parfym, den heter dazzling darling


Rebecca nagellack som jag köpte för present kort på kicks


Present kort på kicks och present kort på bokia


En bok jag fick


Lila jeans :D


En bok jag köpte för present kortet på bokia

De va de ja
 Här kommer bilder på Bumble Bee :)


Asså själva biet har typ lämnat spår efter sig på dem andra naglarna


Ena biet


Samma bi igen


Andra biet


Andra handen


Högra handen

Lite bilder från olika fotorunder ;)


Hanna ^^


Ett bi ^^


Fotorunda ^^


Flowers


Flower

Ojoj nu orkar jag inte ladda upp fler, hoppas verkligen ni gillade detta för detta har tagit över 2 timmar :O

Puss & Kram/ Rebecca <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu